Πληροφορίες

ΟΡΓΑΝΩΣΗ

Διοικητικό Συμβούλιο Ε.Ε.Α.Ε.Χ. 2019 – 2021

Πρόεδρος Κωνσταντίνος Δερβίσης
Αντιπρόεδρος: Γεώργιος Γερουλάκος
Γεν. Γραµµατέας: Ανδρέας Λάζαρης
Ειδ. Γραµµατέας: Δημήτριος Σταράμος
Ταµίας:

Γεώργιος Πρωτόπαπας

Αναστάσιος Παπαπέτρου

Αναπλ. Μέλος: Τριαντάφυλλος Γιαννακόπουλος

Διοικητικό Συμβούλιο Ε.Α.Ε. 2019 – 2021

Πρόεδρος Βασίλειος Παπαβασιλείου
Αντιπρόεδρος: Νικόλαος Λιάσης
Γεν. Γραµµατέας: Χρήστος Μπακογιάννης
Ειδ. Γραµµατέας: Βασίλειος Τσιλιγγίρης
Ταµίας: Νικόλαος Πατέλης
Εισερχ. Πρόεδρος: Γεώργιος Κοπάδης
Απερχ. Πρόεδρος: Σωτήριος Γεωργόπουλος

Διοικητικό Συμβούλιο Ε.Α.Ε. 2019 – 2021

Πρόεδρος Νεόφυτος
Ζαμπάς
Αντιπρόεδρος: Χρήστος Μπέκος
Γεν. Γραµµατέας: Αχιλλέας Τουρσίδης
Ειδ. Γραµµατέας: Άνθος Κουρέας
Ταµίας: Χρίστος Κούννος
Μέλη

Γιώργος Χριστοφόρου

Κωνσταντίνος Κουγιάλης

Αναπλ. Μέλος: Λάκης Χατζημιχαήλ

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Το πρόγραμμα είναι προκαταρκτικό και ενδέχεται να υποστεί αλλαγές έως και την ημέρα διεξαγωγής του Συνεδρίου. Ενημερώσεις θα πραγματοποιούνται στον ιστότοπο του Συνεδρίου αλλά και στη σελίδα στο Facebook.

ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ

ΕΟΦ

Το 19ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αγγειακής και Ενδαγγειακής Χειρουργικής – Αγγειολογίας έχει λάβει έγκριση από τον ΕΟΦ

ΣΦΕΕ

Το 19ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αγγειακής και Ενδαγγειακής Χειρουργικής – Αγγειολογίας είναι σε εναρμόνιση με τις διατάξεις του κώδικα.

Δείτε την έγκριση εδώ

MedTech Europe

Το 19ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αγγειακής και Ενδαγγειακής Χειρουργικής – Αγγειολογίας αξιολογήθηκε από το φορέα MedTech Europe ως COMPLIANT.

Δείτε την ανάρτηση εδώ

ΕΓΓΡΑΦΕΣ

Το δικαίωµα συµµετοχής στο Συνέδριο έχει ορισθεί σύµφωνα µε τους παρακάτω τύπους εγγραφής

Κατηγορία Συνέδρου Early Bird
(έως 29/11/2019)
Regular
Ειδικευμένοι ιατροί 120€ (+ΦΠΑ) 150€ (+ΦΠΑ)
Ειδικευόμενοι ιατροί 30€ (+ΦΠΑ) 40€ (+ΦΠΑ)
Νοσηλευτές Δωρεάν Δωρεάν
Προπτυχιακοί φοιτητές ιατρικής * Δωρεάν Δωρεάν

*Οι φοιτητές κατά την προεγγραφή τους θα πρέπει να καταθέσουν ηλεκτρονικά το απαραίτητο αποδεικτικό που να αποδεικνύει την ιδιότητά τους. Στην onsite εγγραφή παρακαλούνται να προσκομίσουν στη γραμματεία την φοιτητική τους ταυτότητα.

ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΠΑΚΕΤΩΝ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Πλήρες Πακέτο

(Αφορά Ειδικευμένους και Ειδικευόμενους ιατρούς.)

  • Ονομαστική κονκάρδα με καταγραφή χρόνου παρακολούθησης.
  • Παραλαβή συνεδριακής τσάντας.
  • Παρακολούθηση των επιστημονικών εργασιών του συνεδρίου όλες τις συνεδριακές ημέρες.
  • Παρακολούθηση – συμμετοχή στα workshop.
  • Συμμετοχή στο Welcome reception.
  • Διαλείμματα καφέ και ελαφρού γεύματος όλες τις συνεδριακές ημέρες.
  • Παραλαβή μοριοδοτημένου πιστοποιητικού παρακολούθησης.

Βασικό Πακέτο

(Αφορά Νοσηλευτές και Φοιτητές)

  • Παραλαβή συνοπτικού επιστημονικού προγράμματος.
  • Ονομαστική κονκάρδα.
  • Παρακολούθηση των επιστημονικών εργασιών του συνεδρίου όλες τις συνεδριακές ημέρες
  • Παρακολούθηση – συμμετοχή στα workshop.
  • Διαλείμματα καφέ και ελαφρού γεύματος όλες τις συνεδριακές ημέρες.
  • Παραλαβή βεβαίωσης παρακολούθησης.

ΤΡΟΠΟΙ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πραγματοποιήσουν την εγγραφή τους με έναν από τους παρακάτω διαθέσιμους τρόπους:

onsite στη Γραμματεία του Συνεδρίου ή

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Α. Με κατάθεση ή έμβασμα στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς

 

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Bank Account Number: 6856 1419 88712

IBAN: GR11 0171 856000 6856 1419 88712

Swift Code/BIC: PIRBGRAA

 

ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK

Bank Account Number: 0026 0474 06 0200261009

IBAN: GR 29 026 0474 0000 06 0200261009

Swift Code/BIC: ERBKGRAA

 

Δικαιούχος λογαριασμού: Alpha Public Relations & Integrated Marketing A.E.

Οι χρεώσεις και τα τυχόν έξοδα της τράπεζας επιβαρύνουν τον καταθέτη. Παρακαλούμε κατά τη κατάθεση μην παραλείψετε να αναφέρετε:

  1. Το ονοματεπώνυμο σας
  2. Την αιτιολογία πληρωμής (HSVS REGISTER 2020)

 

 

Β.  On site με πληρωμή στη Γραμματεία του Συνεδρίου

  • Με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
  • Με μετρητά

Πολιτική ακυρώσεων – Αντικαταστάσεις συνέδρων

Σε περίπτωση γραπτής ακύρωσης προεγγραφής, που θα απευθύνεται στη Εταιρεία Οργάνωσης, έως τις 29 Ιανουαρίου 2020, θα παρακρατείται το 50% του ήδη καταβληθέντος ποσού.

Μετά την παραπάνω ημερομηνία, τα ήδη καταβληθέντα ποσά δεν επιστρέφονται. Οι επιστροφές χρημάτων θα πραγματοποιηθούν εντός δύο μηνών από το πέρας του Συνεδρίου.

Ομαδικές Εγγραφές

Ομαδικές Εγγραφές είναι διαθέσιμες για τις φαρμακευτικές εταιρείες που επιθυμούν να γράψουν πάνω από 10 Επαγγελματίες Υγείας. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τη Γραμματεία Οργάνωσης του Συνεδρίου στην ηλεκτρονική διεύθυνση

Επιβεβαίωση Εγγραφής

Οι συμμετέχοντες εφόσον ολοκληρώσουν τη διαδικασία εγγραφής και πληρωμής παρακαλούνται όπως αποστείλουν το αποδεικτικό κατάθεσης και τα στοιχεία τους (ονοματεπώνυμο, ιδιότητα, τηλέφωνο επικοινωνίας) στο

Οι συμμετέχοντες θα λάβουν οριστική επιβεβαίωση της εγγραφής, μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας από την εταιρεία διοργάνωσης του Συνεδρίου.

Η επιβεβαίωση πραγματοποιείται μόνο έπειτα από την καταβολή του ποσού της εγγραφής, εντός 5 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία κατάθεσης και την αποστολή του σχετικού αποδεικτικού κατάθεσης προς στην εταιρεία οργάνωσης όπως αναφέρονται παραπάνω.

Εάν στο ανωτέρω διάστημα δεν έχει παραληφθεί επιβεβαιωτικό email, παρακαλείσθε όπως επικοινωνήσετε με την γραμματεία. Παρακαλούνται οι συμμετέχοντες να δηλώνουν έγκυρη και σωστή διεύθυνση email. Η εταιρεία διοργάνωσης δεν φέρει καμία ευθύνη εάν το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του αποστολέα παρουσιάζει τεχνικό πρόβλημα ή εάν η επιβεβαίωση παραληφθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να προσθέσουν το στην ασφαλή λίστα εισερχομένων.

Για όσους συνέδρους επιθυμούν να καταθέσουν περίληψη για να συμπεριληφθεί και να παρουσιαστεί στο επιστημονικό πρόγραμμα του Συνεδρίου, απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η καταβολή του κόστους εγγραφής από το πρώτο συγγραφέα.

ΛΟΙΠΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Η επίσημη γλώσσα του Συνεδρίου είναι η Ελληνική.

Όλοι οι σύνεδροι -ανεξαρτήτου κατηγορίας- κατά την εγγραφή τους στη Γραμματεία θα παραλάβουν την ονοµαστική τους κονκάρδα την οποία υποχρεούνται να φορούν εντός του συνεδριακού χώρου. H επίδειξη της ονομαστικής κονκάρδας κρίνεται απαραίτητη για την είσοδο στο συνεδριακό και εκθεσιακό χώρο όλες τις συνεδριακές ηµέρες. Η κονκάρδα (για την κατηγορία των ιατρών) φέρει γραµµωτό κώδικα τον οποίο και υποχρεούνται να σαρώνουν στο ειδικό μηχάνημα (κατά την είσοδο και έξοδο) που θα βρίσκεται έξω από την κύρια και την παράλληλη αίθουσα.

Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος θα χορηγήσει Εθνικά µόρια Συνεχιζόµενης Ιατρικής Εκπαίδευσης (CME-CPD) στους ιατρούς που θα παρακολουθήσουν το Συνέδριο.

Η χορήγηση πιστοποιητικού παρακολούθησης θα γίνεται από τη γραµµατεία και µόνο µε την παραλαβή του συµπληρωµένου Εντύπου Αξιολόγησης ή την αξιολόγηση του Συνεδρίου διαδικτυακά. Βασική προϋπόθεση είναι η παρακολούθηση του 60% των εργασιών του Συνεδρίου.

Μοριοδοτηµένο πιστοποιητικό παραλαµβάνουν µόνο οι ιατροί. Άλλοι επαγγελµατίες υγείας και φοιτητές παραλαµβάνουν Βεβαίωση Συμμετοχής.

Η παραλαβή των πιστοποιητικών και των συµµετοχών παρακολούθησης θα γίνεται από τη Γραµµατεία το Σάββατο 21 Μαρτίου 2020. Όσοι σύνεδροι επιθυµούν να λάβουν Πιστοποιητικό Παρακολούθησης ή/και συµµετοχή παρακολούθησης στα αγγλικά, παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν µε τη Γραµµατεία.

Η συνεδριακή αίθουσα θα είναι εξοπλισµένη µε τον απαραίτητο οπτικοακουστικό εξοπλισµό για την προβολή των παρουσιάσεων (laptop, videoprojector, οθόνη προβολής, laser pointer). Όλοι οι οµιλητές παρακαλούνται να έχουν διαθέσιµες τις παρουσιάσεις τους σε συµβατή µορφή PowerPoint και αποθηκευµένη σε USB stick.

Οι παρουσιάσεις θα παραδίδονται στην Τεχνική Γραµµατεία Παραλαβής Παρουσιάσεων. Παρακαλούνται οι οµιλητές για την έγκαιρη παράδοση των παρουσιάσεων τους µε σκοπό τη διασφάλιση ελέγχου συµβατότητας και ορθής αναπαραγωγής. Η Τεχνική Γραµµατεία Παραλαβής Παρουσιάσεων θα λειτουργεί καθ’ όλη τη διάρκεια της επιστηµονικής εκδήλωσης και σύµφωνα µε το επιστηµονικό πρόγραµµα. Παρακαλούνται πολύ οι ομιλητές που θα θελήσουν να χρησιμοποιήσουν το δικό τους laptop ή Macbook να ενημερώσουν  την Γραμματεία του Συνεδρίου τουλάχιστον 15 ημέρες πριν την έναρξη του συνεδρίου.  Σε διαφορετική περίπτωση, το Συνέδριο δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν προβλήματα στην προβολή της παρουσίασης.

Οι παρουσιάσεις των οµιλιών θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα του Συνεδρίου http://www.hsvscongress2020.gr µετά το πέρας της εκδήλωσης, μόνο έπειτα από απόφαση της Οργανωτικής Επιτροπής και με τη σύµφωνη γνώµη των οµιλητών. Παρακαλούνται οι ενδιαφερόµενοι Ε.Υ. όπως επικοινωνήσουν µε τη Γραµµατεία.

Σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο του ΕΟΦ, όλοι οι ομιλητές, που συμμετέχουν σε επιστημονικές εκδηλώσεις, θα πρέπει να αναφέρουν, στη δεύτερη διαφάνεια της παρουσίασής τους (μετά ακριβώς από την διαφάνεια τίτλου της παρουσίασης), οποιαδήποτε σύγκρουση συμφερόντων αναφορικά με τους χορηγούς του Συνεδρίου.

Κατά τη διάρκεια της επιστηµονικής εκδήλωσης θα λειτουργεί εµπορική έκθεση φαρµακευτικών και ιατροτεχνολογικών προϊόντων  και άλλων εταιρειών ιατρικού εξοπλισμού καθώς και εκδοτικών οίκων στις αίθουσες ΟΛΥΜΠΙΑ και VERANDA.

Οι ώρες λειτουργίας της έκθεσης θα είναι σύμφωνα με το τελικό πρόγραμμα ανά συνεδριακή ημέρα.

Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, η Γραµµατεία θα λειτουργεί στο φουαγιέ της αίθουσας ΟΛΥΜΠΙΑ σύμφωνα με το επιστημονικό πρόγραμμα.

Οργάνωση Γραµµατεία Επικοινωνία

 Alpha Public Relations & Integrated Marketing A.E.

A Health Communications Agency
Πυθέου 55, 117 43 Αθήνα
Τηλ.: 210 3645 629, Fax: 210 3644 441
www.apr.com.gr |

Copyright 2019. All rights reserved